دومین حمله مقاومت عراق به اراضی اشغالی در کمتر از ۲۴ ساعت (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) تظاهرات علیه نتانیاهو به خشونت کشیده شد + فیلم (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) کابینۀ جنگ اسرائیل یورش به رفح را تصویب کرد روسیه یک نظامی آمریکا را بازداشت کرد یائیر لاپید: یک نفر نتانیاهوی دیوانه را متوقف کند اردوغان با تقدیر از حماس: اسرائیل باید با آتش بس موافقت کند گفتگوی تلفنی امیرعبداللهیان و هنیه (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سردار غیاثی: انقلاب اسلامی، امروز بیش از هر زمان دیگری نیازمند توسعه گروه‌های جهادی است ماکرون: فرانسه به دنبال جنگ با روسیه نیست حمله پهپادی مقاومت عراق به پایگاه هوایی رژیم صهیونیستی + فیلم اختلافات نتانیاهو و رئیس شاباک بالا گرفت جزئیات توافق پیشنهادی آتش‌بس در غزه اعدام ۱۱ تروریست داعشی در عراق حماس با آتش‌بس در غزه موافقت کرد هشدار عربستان به اسرائیل درباره حمله به رفح کاخ سفید: نتانیاهو با بازگشایی گذرگاه کرم ابوسالم موافقت کرد حمله موشکی مقاومت اسلامی عراق به «عسقلان» رسانه عبری: تهاجم به رفح در کابینه اسرائیل تصویب شد فرانسه اعزام سرباز به اوکراین را تکذیب کرد
سرخط خبرها

تاکید امیرعبداللهیان بر لزوم حمایت از دولت سوریه در تداوم مبارزه با تروریسم

  • کد خبر: ۱۹۴۷۸۳
  • ۲۴ آبان ۱۴۰۲ - ۲۰:۲۷
تاکید امیرعبداللهیان بر لزوم حمایت از دولت سوریه در تداوم مبارزه با تروریسم
وزیر امور خارجه در دیدار با نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه بر لزوم حمایت از دولت سوریه در تداوم مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

به گزارش شهرآرانیوز، حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه روز چهارشنبه در ادامه سفر به سوئیس با گیر پدرسون نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل در امور سوریه دیدار کرد و آخرین تحولات سیاسی سوریه و راه های کمک به حل مشکلات این کشور مورد گفت وگو و تبادل نظر قرار گرفت.

وزیر امور خارجه بر تداوم کمک جمهوری‌ اسلامی ایران به مأموریت نماینده ویژه دبیرکل برای کمک به حل مشکلات سوریه تاکید کرد.
وی همچنین بر لزوم حمایت از دولت سوریه در تداوم مبارزه با تروریسم تاکید کرد.

وزیر امور خارجه گفت: وضعیت سوریه به دلیل دخالت‌های آمریکا پیچیده شده و دهها گروه تروریستی تحت تاثیر این مداخلات، همچنان امنیت سوریه را تهدید می کنند.

امیرعبداللهیان تحریم های اقتصادی تحمیل شده توسط آمریکا بر کشور سوریه را اقدامی علیه ملت سوریه توصیف کرد و خواستار تلاش های نماینده ویژه دبیرکل و نیز معاون کمکهای بشردوستانه سازمان ملل برای رفع تحریم های اقتصادی علیه سوریه شد.

نماینده ویژه دبیرکل سازمان ملل نیز در این دیدار به تشریح تلاش‌ها و برنامه های خود در کمک به حل بحران در سوریه پرداخت و دیدگاههای خود را در خصوص ادامه روند سیاسی این کشور و کمیته قانون اساسی تبیین کرد.

گیر پترسون گفت: تلاش می کند تنش ها در سوریه کاهش یابد.

وی اظهار امیدواری کرد تحولات جاری در فلسطین بر اوضاع سوریه تاثیر منفی نگذارد.

نشست وزیر امور خارجه با نماینده دبیرکل سازمان ملل در سوریه، پایان‌بخش دیدارهای امیرعبداللهیان در سفر به ژنو است.

وزیر امور خارجه امروز(چهارشنبه) دیدارهای متعددی با مقامات سازمان ملل از جمله معاون دبیرکل در امور بشردوستانه، رئیس صلیب سرخ جهانی، سفرا و نمایندگان سازمان های بین المللی فعال در حقوق بشر و ... داشت که همگی با موضوع کمک به مردم مظلوم غزه و جلوگیری از کشتار وحشیانه فلسطینیان از سوی صهیونیست‌ها برگزار شده‌ است.

منبع: ایرنا

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->